Selasa, 24 Ogos 2010

KESESALAN TERPAHIT TANPA LIMIT!!!

Awalnya ketat dan kesat..sekian lama mengalun, akhirnya ia menjadi licin...warna-warna merah mulai kelihatan dan mendempel di celah-celah lubang..cecair putih mulai mengalir keluar dari lubang yang awalnya sempit namun telah menjadi besar dan longgar...bau yang tidak menyenangkan mulaui menusuk ke dalam lubang hidung..tiada lagi bau yang menyenangkan...

hari demi hari, lubang semakin menjadi busuk...parah!!...bintik-bintik merah kehitaman mulai tumbuh di celah-celahnya...segalanya terasa gatal yang amat sangat...tiada lagi ubat yang dapat menyembuhkannya...dia menyesal...dulunya nyaman, kini bertukar menjadi sakit, pedih, bernanah, sengsara...dan segala rsa yang tidak menyenangkan..

kini tinggallah kesesakan yang tiada penawarnya...itulah..kebodohan yang kau cari dan yang kau mahukan selama ini...aku cuma mampu mentertawakanmu dari jarak jauh...dan aku berkata dalam hati, rasakan kau!...dulu aku katakan padamu, jangan lupakan tuhanmu...tapi kau degil!..sekarang matila kau dengan sengsara..! hahahahaha!!!

pikir-pikirkanlah...ia cuma terlintas di kepalaku untuk ku ambil sebatang pen lalu ku tuliskan..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan